Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

palmen

Moderator
Att bli uppgraderad på utresa 3 ggr på rad (men ej hem) är dock på varannan resa..:) om man räknar enkelresor.
Precis, det råder lite oklarhet vad som menas med en resa i och med att man onekligen kan bli uppgraderad på samma biljett både ut och hem, men även på 3 utresor på raken (och inte på hemresan).
 

johhenrik

Medlem
Jag har kanske läst tidigare, men inser jag inte minns. Är det alltid bara en klass man uppgraderas, eller är det lite olika? Alltså Go -> Plus och Plus -> Business.
 

Porsan

Medlem
Jag har kanske läst tidigare, men inser jag inte minns. Är det alltid bara en klass man uppgraderas, eller är det lite olika? Alltså Go -> Plus och Plus -> Business.
En tanke skulle ju kunna vara så att är det inga EBD i Plus och man själv flyger Go så kanske man blir uppgraderad hela vägen, sitter det dock några EBD i Plus så får dom eventuella platser i business. Eller så är det helt enkelt helt random i god SAS anda.
 

Trox

Medlem
Jag ska till New York nästa vecka. Det ska bli intressant att se om det blir någon uppgradering. Har hittills under snart ett år inte fått en enda perk som Diamond, inte ens en seat block eller hälsning. Börjar misstänka att jag fått något slags 'Diamond Light' som bara består av kortet.
 

nota bene

Medlem
Jag har kanske läst tidigare, men inser jag inte minns. Är det alltid bara en klass man uppgraderas, eller är det lite olika? Alltså Go -> Plus och Plus -> Business.
Jag har bara fått en klass och tror inte att jag sett något annat I trådarna heller. Det är viktigt att skilja på courtesy Upgrade (per email) och traditionella op-ups!

Om det är någon som faktiskt fått en courtesy Upgrade två kabinklasser får ni gärna visa det! :)
 
Toppen