Dr. Miles
Expert
Det är inte ekonomiskt att ge bort Business class plats(er) gratis när det finns någon som vill betala för det.Om de inte prioriterar EBD/EBP före OT så är de ju blåsta. Tror och hoppas verkligen att det är prio för EBD/EBP.
Det är inte ekonomiskt att ge bort Business class plats(er) gratis när det finns någon som vill betala för det.Om de inte prioriterar EBD/EBP före OT så är de ju blåsta. Tror och hoppas verkligen att det är prio för EBD/EBP.
Senast 4 timmar innan avgång kan du få svar på uppgradering på OT. Tidigast är 72 timmar innan avgång.OT ger besked senast 24 timmar innan....
Det är inte ekonomiskt att ge bort Business class plats(er) gratis när det finns någon som vill betala för det.
På samma sätt kan man väl argumentera för att det inte är värt med en förmån som aldrig är tillämplig?Det är inte ekonomiskt att ge bort Business class plats(er) gratis när det finns någon som vill betala för det.
Sedan kan det ju finnas anledning för att använda ot även för oss som är Diamond - man får ju fler baspoäng då. Frågan är om systemen sitter ihop tillräckligt för att ge en EBD som ansökt om ot någon prioritet...På samma sätt kan man väl argumentera för att det inte är värt med en förmån som aldrig är tillämplig?
Förstår din poäng, men tycker att lojaliteten bör prioriteras framför OT, med det inte sagt att det ska vara 100 %/0 % eller 0 %/100 % mellan OT och EBD/EBP.
Sant!Sedan kan det ju finnas anledning för att använda ot även för oss som är Diamond - man får ju fler baspoäng då. Frågan är om systemen sitter ihop tillräckligt för att ge en EBD som ansökt om ot någon prioritet...
Jag tycker tvärtemot. Det är ett börsnoterat företag vi talar om, inte välgörenhet.Om de inte prioriterar EBD/EBP före OT så är de ju blåsta. Tror och hoppas verkligen att det är prio för EBD/EBP.