Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Kimmen00

Medlem
Är det bara jag som verkar ana en liten högre procent som får CU till Business nuföritden mot tidigare?
Kanske bara är fler som rapporterar om det än tidigare dock

Vette 17.. inte fått ngn CU sen i julas (haft 4 t/r till USA under året). Suttit i plus varje gång så jag tycker snarare det vart dålig utväxling på senaste. Men allt är ju subjektivt upplevt :)
 

palmen

Moderator
Vette 17.. inte fått ngn CU sen i julas (haft 4 t/r till USA under året). Suttit i plus varje gång så jag tycker snarare det vart dålig utväxling på senaste. Men allt är ju subjektivt upplevt :)
Hur många av dessa har varit sen augusti? Det är den perioden jag avser där det verkar ha blivit lite fler uppgraderingar.
 

jumbooze

Medlem
Vette 17.. inte fått ngn CU sen i julas (haft 4 t/r till USA under året). Suttit i plus varje gång så jag tycker snarare det vart dålig utväxling på senaste. Men allt är ju subjektivt upplevt :)
Nu var det första gången som de hade chans att ge mig en CU på länge då jag annars kört plusgrade till C
 

J-Dog

Medlem
Kollegan åkte Arlanda-Hongkong T/R i slutet av september. Han var borta en vecka. Resan dit gjorde att han trillade över gränsen och blev diamond och blev sedan angenämt överraskad när han fick en CU på återresan till Sverige. Utdelning direkt med andra ord :)

Edit: Från PLUS till Business
 

Henrico

Medlem
Inte en enda sedan på ett år och då över 15+ IC med SAS, samtliga EWR/ORD, samtliga i plus. Däremot säkerligen 50% som gått i genom som upgrades så är väl så enkelt att de går på samma pott och övriga flighter varit fulla i C.
 
Toppen