Senaste nytt

Coop/SAS ändrar växelkursen för poäng mellan MedMera Mer och Eurobonus

DanielKif

Medlem
Detta står nu på COOPs SAS sida.
Under den18/3 kommer växlingen ligga nere mellan kl: 14.30-15.30 pga tekniska uppdateringar.
 

Kenny

Medlem
Häromdagen kom jag upp i 60 000 poäng hos Coop och skyndande mig att växla in dessa. Tur att BC finns.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Ozz

Medlem
Sämre växelkurs på gång?
Såg av en slump i SAS-appen på Where to earn points, att man på Coop kan tjäna 250 EB-poäng per 3000 Coop-poäng.

Men i växelkurstabellen på coop.se står fortfarande 3000 -> 300.

Hmm.
Tack för upplysningen, sista slatten på Coop är nu växlad till EB-poäng :)
 

rsimon

Medlem
Har väntat sen senaste försämringen på någon form av växlingskampanj, men förgäves. Blir att nu växla in de 230k poängen.
 
Sämre växelkurs på gång?
Såg av en slump i SAS-appen på Where to earn points, att man på Coop kan tjäna 250 EB-poäng per 3000 Coop-poäng.

Men i växelkurstabellen på coop.se står fortfarande 3000 -> 300.

Hmm.
Inte nödvändigtvis, 250p var ju vad man fick för 3000 COOP-poäng enligt den gamla tabellen... sas.se säger fortfarande 300p.
Men även jag har slutat hoppas på någon kampanj och växlat bort mina COOP-poäng.
 

Homer

Medlem
Inte nödvändigtvis, 250p var ju vad man fick för 3000 COOP-poäng enligt den gamla tabellen... sas.se säger fortfarande 300p.
Men även jag har slutat hoppas på någon kampanj och växlat bort mina COOP-poäng.


Ja just det, såhär såg det ut, att det glömt att ändra informationen låter som den troligaste förklaringen

coop-sas-jpg.50509
 
Toppen