Senaste nytt

Coop ny SAS-partner

Palazzi

Medlem
Coop har ju en medlemssida med kraftigt rabatterade hotell också - borde betyda att man indirekt kan tjäna flygpoäng på detta.

Handlar iofs på Coop ibland, men att jag skulle överge mina favoritbutiker är osannolikt. Det enda jag gillar mer än att resa är ju att äta......och de bästa råvarorna hittar jag inte på Coop, tyvärr.

Samarbete med ett Cafe skulle jag vilja se! Finns inget jag slösar så mycket pengar på...:S
 

Alf

Medlem
Eller som någon skrev i ett inlägg för ett tag sedan.
Varför ska de ge mer poäng att köpa nytt kök och kunna ta ut en bonusresa till USA med familjen än att än att år ut och in vara trogen resenär.

Det ena utesluter väl inte det andra. Det är väl trevligt om någon som inte reser ihop sina poäng på arbetsgivarens bekostnad kan ta ut en bonusresa till USA.
 

jumbooze

Medlem
Det ena utesluter väl inte det andra. Det är väl trevligt om någon som inte reser ihop sina poäng på arbetsgivarens bekostnad kan ta ut en bonusresa till USA.
Tyvärr brukar ju inlösentabellen följa intjäningstabellen likt bankens in & utlåningsräntor.
 

Ubbe

Medlem
Helt OK.
Jag handlar gärna basvaror på COOP och en Webergrill går lika bra att köpa på COOP.. Blir bra tillskott i poängkassan :)
 

SK

Medlem
Jag tror säkert det här kommer göra att jag handlar mer på Coop, de har faktiskt ganska mycket att välja på i deras stormarknader...både SAS och Coop kommer nog att tjäna på detta samarbete.
 
A

Aurora

Guest
OT: overraskende mange som er negativ til COOP, som nordmann hvor COOP-butikker stort sett er eneste hverdagen så er det så rart å se. Jeg opplever ingen forskjell på matvarer mellom COOP og ICA, hvor er det man skal handle om man inte handlar på COOP? :p
 

Dr. Miles

Expert
OT: overraskende mange som er negativ til COOP, som nordmann hvor COOP-butikker stort sett er eneste hverdagen så er det så rart å se. Jeg opplever ingen forskjell på matvarer mellom COOP og ICA, hvor er det man skal handle om man inte handlar på COOP? :p

Jag är också lite överraskad av detta.
Numera är det min fru som handlar matvaror men den tiden när jag handlade så var Coop (Coop Forum) överlägsen när det gäller utbud av ekologiska matvaror. Sedan var det en annan sak att många basvaror var dyrare än t ex ICA Maxi.
 
Toppen