Senaste nytt

COOP Medmera mer

CharlieK

Medlem
Men hur många har verkligen uppfatat hur bra kortet är utanför BC?
Tror det ligger nått i det du säger. Tror inte Coop är vana att folk springer runt med Coop-kort och bränner över 85k i månaden :D Folk på BC är väl inte heller den typiska Coop-kunden som kortet är skapat för. Dock borde vi ju vara precis den här typen av kunder som Coop vill attrahera så man får ju hoppas de gör om och gör rätt!
 

FlyingFire

Medlem
Signade upp för kortet igår, och mitt nuvarande medmera-kort tar min farsa och samlar poäng med. Det var hans idé då han inte ser meningen med nya Medmera. Jag bara tackar för poängen!
 

palmen

Moderator
Signade upp för kortet igår, och mitt nuvarande medmera-kort tar min farsa och samlar poäng med. Det var hans idé då han inte ser meningen med nya Medmera. Jag bara tackar för poängen!
Vet inte om det är en jättebra idé att låta någon annan samla poäng på ens kort. Strider säkert mot T&C. Risken finns ju att ni båda handlar samtidigt i 2 olika butiker, kan bli lite svårt att förklara om de skulle komma på det.
 

CharlieK

Medlem
Vet inte om det är en jättebra idé att låta någon annan samla poäng på ens kort. Strider säkert mot T&C. Risken finns ju att ni båda handlar samtidigt i 2 olika butiker, kan bli lite svårt att förklara om de skulle komma på det.
Förstår inte varför det skulle vara ett problem? Han kan ju lika gärna skaffa ett extra-kort till farsan och låta han samla poäng på det sättet? Jag brukar ofta låna ut mitt "vanliga" medlemskort till brorsan då han ska storhandla, aldrig vart något problem med det. Och om det nu skulle strida mot nån regel tror jag aldrig Coop skulle orka bry sig.
 
Toppen