Senaste nytt

COOP Medmera mer

Mikael

Medlem
Jaha, igår slog jag också i det berömda taket och alla köp nekades. Spenderade en dryg halvtimme med deras kundtjänst idag, blev bollad runt då den första personen inte kunde svara. Jag har kredit på 50K och har spenderat ca 50K den senaste månaden, dock nästan ingenting de senaste 8 dagarna och då jag nyligen betalat in pengar kan jag se att det finns i princip hela krediten kvar. De sa att gränsen på 8 dagar var 50K, 30-dagars gränsen visste de inte riktigt var den låg på. Att jag inte har spenderat mycket de senaste 8 dagarna och ändå slog i gränsen kunde de inte förklara. De kunde ta bort spärren, men inte mer än vad jag har i kredit. Kommer att bli jobbigt att behöva ringa till dem stup i kvarten och be dem ta bort spärren :mad:
 

jumbooze

Medlem
Är det någon som sett om dubbla poäng på Eko-kampanjen gör att man behöver handla för mindre för att komma upp i dubblering "21.000" för isf kan jag tänka mig att bli extra miljövänlig denna veckan
 

CharlieK

Medlem
Samma gräns på 85k finns på Medmera Visa. Det svaret jag har fått av kundtjänst är att det är av säkerhetsskäl, mer än så visste inte personen. Tycker dock det låter lite märkligt då det inte direkt är standard i branschen att kortet spärras vid 85k fast man har kredit kvar.
 
Toppen