Senaste nytt

COOP Medmera mer

intuition

Medlem
I höstas körde Coop och Hotels.com en kampanj där man skulle få 5p per krona (mot normalt 2p). Villkoren var normala: att man handlade genom coops länk och att man inte använde några andra kampanjkoder. Det skulle dock vara OK att vara inloggad på hotels.com och tjäna nätter parallellt i deras program. ("Självklart samlar du som är medlem i Hotels Reward även bonusnätter.")
Vilket jag var och nätterna är krediterade på hotels rewards men några poäng syns inte till på coop. De "upp till 60 dagar efter genomförd vistelse" som poängen skulle kunna ta är passerade med råge, snarare 90 dagar nu.

Är det någon som får det att fungera med hotels.com och coop?
 

zebylon

Ny medlem
Hej forumet! Har kikat in här lite till och från genom åren, men nu tänkte jag det var dags att bidra lite. Så här kommer ett tips:

Coop ger just nu 20% bättre kurs vid överföring av 180 000 coop-poäng till Eurobonus.
Kanske kan vara nåt för den som har poäng liggande. Fick precis in 21 600 eurobonuspoäng så det funkar fint!

Fyll på ditt EuroBonus-konto | Poängshop

Edit: Lade in länk (kolla så det står 21 600 poäng, jag är inte 100 på om det gäller alla)
 
Last edited:
Hej forumet! Har kikat in här lite till och från genom åren, men nu tänkte jag det var dags att bidra lite. Så här kommer ett tips:

Coop ger just nu 20% bättre kurs vid överföring av 180 000 coop-poäng till Eurobonus.
Kanske kan vara nåt för den som har poäng liggande. Fick precis in 21 600 eurobonuspoäng så det funkar fint!
Precis vad jag behöver, tack!
 
  • Gilla
Reactions: RB7
Toppen