Senaste nytt

COOP Medmera mer

Rangerover

Ny medlem
Tjena,

Har en fundering av att kombinera Coop medlemskapet och att betala med sitt Amex med eurobonus inkluderat. Läste i någon blogpost igår att om man drar sitt Coop medlemskort innan man betalar och sedan betalar med sitt amex så får man dubbla poäng. Stämmer detta? Låter lite för bra för att vara sant. Eller får man bara poängen av att använda deras kreditkort?

Såg även att Coop hade väldigt många partners där man kan använda sina poäng, innebär det att man kan tjäna in poäng hos samma partner genom att dra kortet?
 

jumbooze

Medlem
Köp för 100kr på coop

Dra först ditt medlemskort och sedan betala för ditt köp med ett Eurobonus knutet kort

Du tjänar då Coop poäng och Eurobonuspoäng ( upp till 20p/100kr beroende på amextyp)

Sedan tjänar du nu olika många poäng på coop i en stege beroende på månadsspendering.
Men du kan växla dina coop poäng till t.ex eurobonus eller annat.
 

Rangerover

Ny medlem
Låter som en bra idé att få dubbelt med poäng. Krävs det att jag når upp till en viss nivå innan jag kan flytta över Coop poängen till eurobonus?
Stämmer det att man bara får Coop poäng från Coop och inte deras partners?
 

Samosaguas

Medlem
Låter som en bra idé att få dubbelt med poäng. Krävs det att jag når upp till en viss nivå innan jag kan flytta över Coop poängen till eurobonus?
Stämmer det att man bara får Coop poäng från Coop och inte deras partners?
För att föra över till Eurobonus så behöver du minst 3000 Coop-poäng. Man kan tjäna Coop-poäng även från deras partners.
 

Perikles

Medlem
Coop Medmera Mer ger Coop-poäng även utanför Coop (0,5p/kr) vilket kan vara ett alternativ för ställen som inte tar Amex och du inte har SAS Mastercard.
 

Samosaguas

Medlem
När jag flyttade över här om dagen så gick det bara att ta uttag om 10.000.
ed118fd9c0df529ab4832a844fb42f61.png

Verkar fortfarande gå med 3000 poäng.
 
Toppen