Beherit
Medlem
Jag ringde för att säga upp vårt Coop MedMera kort, kundtjänsten visade inget som helst intresse av att ta bort årsavgiften eller gjorde några ansträngningar för att få behålla oss som kunder. De tog dessutom god tid på sig att skicka uppsägningsblanketten, två veckor dröjde det innan den damp ner i brevlådan.
Lösningen för oss blev att byta Coop MedMera och våra konton och kort på Icabanken, som även de försämrat sina villkor och höjt avgifter i år, till Skandiabanken.
Vi övervägde också SAS Mastercard innan vi bestämde oss för Skandiabanken. För oss blev Skandia bättre eftersom vi då även kan ersätta Icabankens banktjänster fullt ut.
Lösningen för oss blev att byta Coop MedMera och våra konton och kort på Icabanken, som även de försämrat sina villkor och höjt avgifter i år, till Skandiabanken.
Vi övervägde också SAS Mastercard innan vi bestämde oss för Skandiabanken. För oss blev Skandia bättre eftersom vi då även kan ersätta Icabankens banktjänster fullt ut.