Senaste nytt

COOP Medmera mer

Superrego

Medlem
Inträffar det nuförtiden att Coop kör kampanjer för bättre omvandlingsratio för medmera-poäng till EB-poäng? Nån som har koll på hur ofta det brukar inträffa?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Inträffar det nuförtiden att Coop kör kampanjer för bättre omvandlingsratio för medmera-poäng till EB-poäng? Nån som har koll på hur ofta det brukar inträffa?
Jag väntar också på en sådan, har inte sett någon på länge (inte sedan den nya växlingskursen). Har en jäkla massa poäng som jag inte vill växla till 10:1...
 

mha321

Medlem
Spontan gissning är tyvärr att det kommer bli ont om partnerkampanjer i framtiden. Jag tror ärligt talat att de räknade fel på populariteten och kostnaden för dem. Detta i kombination med att de inte tjänar speciellt mycket på korten alls längre för att de nog helt enkelt inte har råd.

Däremot kan det säkert komma interna kampanjer, för att få ner poängbalanserna.

Men sitter man på stor poäng balans och inte vill bränna den på Coop, så kostar det ju inget att vänta och hoppas om de inte devalverar igen.
 

Kimpe

Medlem
Spontan gissning är tyvärr att det kommer bli ont om partnerkampanjer i framtiden. Jag tror ärligt talat att de räknade fel på populariteten och kostnaden för dem. Detta i kombination med att de inte tjänar speciellt mycket på korten alls längre för att de nog helt enkelt inte har råd.

Däremot kan det säkert komma interna kampanjer, för att få ner poängbalanserna.

Men sitter man på stor poäng balans och inte vill bränna den på Coop, så kostar det ju inget att vänta och hoppas om de inte devalverar igen.

Så är det nog. Får vänta och se.
 

Impendill

Medlem
För ett år sen var COOP ett bra kort, senaste året har det bara blivit sämre och sämre,
Finns betydligt mer attraktiva alternativ idag!

Absolut, jag är med Dig. Men det går fortfarande att tjäna EB-poäng med det och förhandla bort årsavgiften.

Men det finns som du säger andra kort som ger bättre poängintjäning.
 

srg

Medlem
Jag kommer tills vidare att ha kvar mitt Medmera Mer, då jag har ett Coop på vägen från jobbet som jag naturligt handlar på, betalar med Amex och drar coops kort för bonus.. Även hyfsat bra utomlands.
 
Toppen