Senaste nytt

COOP Medmera mer

Måste man ha Coop medmera- kort för att bli beviljad "Medmera mer"?
Ja, man måste vara medlem och betala insatsen på en hundring. Skulle du tröttna och säga upp medlemskapet så får du dock tillbaka pengarna :)

Det ska gå att bli medlem online, och betala med kort. Men har hört av vänner att det har blivit rätt struligt för dem. Fungerar det inte så går det att bli medlem i butik, då får du medlemskortet direkt.
 

cantona

Medlem
Ja, man måste vara medlem och betala insatsen på en hundring. Skulle du tröttna och säga upp medlemskapet så får du dock tillbaka pengarna :)

Det ska gå att bli medlem online, och betala med kort. Men har hört av vänner att det har blivit rätt struligt för dem. Fungerar det inte så går det att bli medlem i butik, då får du medlemskortet direkt.

Det förklarar saken. Blev nämligen nekad trots att jag enligt UC har en risknivå på 0,3% (max 100). Ingen förklaring i mailet jag fått.
Fick mig ett bra skratt i alla fall.
 
Jag gjorde för några dagar sedan ett kortköp på ca 62 000 kr. Kortköpet är bokfört, men några poäng har inte trillat in. Tidigare synkade det där alltid, så fort köpet var bokfört så kom poängen in. Finns det någon spärr eller något annat som gör att de kan nixa mig poängen där tro?
 
A

Aurora

Guest
Vurderer sterkt å gå over til Medmera Mer så fort jeg er "ferdig" med gratis-årene hos MC og Diners. Du tjener jo inn betydelig mer EB points per krone, og det er lavere årspris.
 
Vurderer sterkt å gå over til Medmera Mer så fort jeg er "ferdig" med gratis-årene hos MC og Diners. Du tjener jo inn betydelig mer EB points per krone, og det er lavere årspris.
Varför vänta? De kan ju alltid få för sig att ändra längre fram :)
Nuvarande inräkning gäller fram till 31 mars 2015, efter det vet vi inte.
COOP - SAS

Mina saknade poäng trillade in idag förresten!
 
Toppen