Senaste nytt

Conrad Tokyo - erfarenheter

staff

Medlem
Ser Conrad for JPY 35k just nu, aven om rean inte borjar forran om 4 timmar. Kan vi forvanta oss annu lagre priser an detta tro?
 

staff

Medlem
Ja, det är en bra fråga. Jag kan nog sträcka mig till 35k men inte de 50k+ som de vill ha mina datum.
Jag tror jag stannar pa Hilton Shinjuku ocksa de tva natter jag ar i Tokyo. Har aldrig bott dar, men enligt vad jag last sa ska exec loungen vara bra. Kanske lage att slanga upp ett par tusen yen extra for att forsakra sig om exec-vaning?

Blir nog Conrad HK pa samma resa, utover de 5 natter som redan ar bokade pa Hilton Costa Mesa OC.
 
Hilton er super lækkert og loungen holder IMO et rigtigt højt niveau. Det er mit indtryk at de er gode til at opgradere, men sidst kostede det kun 2.000-3.000 for Executive Room fra start af og så er der jo ingen grund til at tage chancen når man kun er HHG. Hvis det kun er nogle få tusinde JPY er det næsten en no-brainer.

Dagens dilemma: ¥14,837 + 32,000 points for King City View med e-standby til Exe. Vs. ¥38.000 for King Exe Bay View – Synes faktisk det er et lidt svært valg
 
Toppen