Conrad Hotel Bangkok - Trevligt hotell centralt i Bangkok

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av karho, 20 November 2013.

1. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra hotell som precis som de flesta hotell i Bangkok erbjuder mycket lyx per baht. Speciellt i samband med betalning med cash+poäng.

Se hela inlägget

2. lago

lago Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul se att du/ni var så nöjda med Conrad. Du skrev att ni hoppade över loungen till frukost, men testade ni den för cocktails och canapeer? Har bokat 12-14 december så lite nyfiken.
    Lars

3. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hallå Lars, Ja vi testade loungen, men kom 15 minuter för sent för cocktails och tilltugg. Då vart det blanknej på att få en cocktail eller ens en öl, lite snålt kan jag tycka. Så nej, testade aldrig mer än en cola i loungen. Men fin utsikt och sköna möbler!

4. lago

lago Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för snabbt svar. Lite väl fyrkantigt beteende från deras sida men får väl se till att vara där i tid!

5. Gus

Gus Medlem

Fick ni frukost i vanliga restaurangen tack vare ditt guldkort? För om man bor i clubrum så är man väl egentligen hänvisad till frukost i loungen? Jag föredrar generellt sett frukost i vanlig matsal framför frukost i lounge.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi käkade frukost i loungen och den fick höga betyg av @FruAgehall som är mer kräsen än vad jag är. De har kock som lagar omeletter och bra utbud med juice.

7. Gus

Gus Medlem

Vi åt också frukost i loungen. Just att de har kockar som lagar omeletter tycker inte jag betyder att det är en bra frukost. I Asien har ju vilket 2-stjärnigt hotell som helst kockar som lagar omelett. Färska bär saknade vi! Även fast det kanske inte är säsong för det så tycker jag ett hotell av den kalibern bör servera det.

8. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade till slut Conrad för min korta semesterresa till Bangkok 14-17 feb. 14 000 Baht kostade det för ett King bed deluxe room i 3 nätter. Hoppas HHD hjälper till något mer än frukost och loungen.

En upgrade till detta rum skulle sitta fint :D
    private-terrace (1).jpg
    Foto: Conrad Hotels

Last edited: 24 Januari 2016
    pierrea gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!