Senaste nytt

Conrad Hilton Chicago 1 års firande..

Startar som jag förstått det 18.00 idag.
Lär sälja slut inom ett par minuter.

Det finns totalt 3 rum per natt, totalt 400.
11.14$ är priset.
Tyvärr bara max 1 natt per person men är man ett par kan ju den ena boka fre-lör och den andra partnern lör-sön.

Blackout: 24-29 November, Nyår, 21-22 Januari.
Rum: Standard king, standard queen.

Publicity says to call Conrad Chicago at 844-676-2522, ask for reservations, and reference group code: 1YEAR. We recommend also trying to book on the website starting before 11am. The booking link above is to the direct offer page and book now pre-populates the rate code. It appears as of now that at the least the $111 will be bookable online. Hopefully both.

Jag tänker försöka online. Går det inte att boka via datorn så skippar jag det. Så viktigt är det inte men bra pris! :)

Special Offers | Conrad Chicago | Hotel Deals
 
Last edited:

Maja

Medlem
Attans, missade de sista två dagarna på detta erbjudande. Vart edan slutsålt när jag väl såg det. :(
 
Jag kunde boka, men mina datum var slutsålda. Fanns bara $111/raten kvar de närmaste dagarna jag kollade.

Ja, det gick att boka för 111$ men inte för 11$ som jag antar endast såldes över telefon då jag satt och tryckte F5 från 17.55 till 18.05 och såg inte röken av några 11 dollars nätter..

111$+taxes är okej pris men inget märkvärdigt.

Bara säga grattis till de som lyckades fånga Saint Patrick's Day för 11$. Trevligt firande den helgen plus att Blackhawks möter rivalen Blues på hemmaplan den 18:e. Jag var nog inte ensam att gå för det datumet om man säger så. :p
 
Last edited:
Toppen