Conrad eller Millenium Hilton i Bangkok?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Svenska73, 14 Mars 2014.

1. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har poäng så att det räcker till 2 nätter. Vilket hotell är trevligast? Står och väljer mellan Conrad Bangkok eller Millenium Hilton...

2. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Ninjamasse

Ninjamasse Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Conrad alla dagar

agehall, flying och miles gillar detta.
  4. charmkurs

charmkurs Medlem

Mitt råd är att tänka på läget. Vill du bo vid floden eller mer mitt i smeten på Wireless Road? Ska du åka snart kan det vara skönt att bo vid floden, där det fläktar lite. Även om demonstrationerna har lugnat ned sig för tillfället (och flyttat till Lumphini) är Millenium Hilton vid floden, på Thonburi-sidan dessutom, ett mer idiotsäkert alternativ. Vill du ha nära till shopping ligger Wireless bättre till.

5. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar och länk till tråden. Det blev Conrad:)

6. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite sent kanske men just nu bor vi på Hilton Sukhumvit... Är absolut en av mina topp 3 i Hilton kedjan. .. Lysande service , trevlig pool på 26:e våningen. Loungen är klart den bästa jag har upplevt av mina vistelser på Hilton...

/ flapps

2 personer gillar detta.
  7. Patrick Oberg

Patrick Oberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt beror helt på var du vill bo i Bangkok, för mig står det mellan millenium och hilton på sukhomvit för deras executive floors.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är egentligen skillnaden mellan Conrad och Conrad Residences i Bangkok?

9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar inte Residences vara tänkt för långtidsboende? Så det är mer lägenheter med kök, kylskåp osv?

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter inte orimligt. Anledningen att jag frågar är att Conrad Residences är betydligt billigare för en tidsperiod jag tittar på, så det är lite intressant att veta vad man missar om man bor där..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!