Senaste nytt

Connection time i Frankfurt

mha321

Medlem
Så länge det är på en biljett räcker det och blir över. Med god marginal.

Förutsatt att målet är att komma fram :) många här inne spenderar ju hela dagar på Frankfurt för att hänga i first class terminal osv, men då har man ett annat mål..
 

D.A

Medlem
Så länge det är på en biljett räcker det och blir över. Med god marginal.

Hur vet jag om det är en biljett? Bokade nedresan med Tallinn idag, hemresan bokas vid senare tilfälle när biljetterna släpps

Förutsatt att målet är att komma fram :) många här inne spenderar ju hela dagar på Frankfurt för att hänga i first class terminal osv, men då har man ett annat mål..

Hahaha! En dag ska även jag ha en badanka :)

Det är inga problem, du kommer ha gott om tid att besöka Senatorloungen även om du går väldigt långsamt.

Lysande!!
 

ekf

Medlem
Hur vet jag om det är en biljett? Bokade nedresan med Tallinn idag, hemresan bokas vid senare tilfälle när biljetterna släpps
Det @mha321 menade var att så länge segmenten ARN-FRA och FRA-BKK är bokade på samma biljett så är det lugnt. Det är de rimligtvis om du bokade dem tillsammans via Tallinn och betalade ett och samma pris ARN-SYD. Du kan även se i bokningen hur många biljettnummer du fått.
Utan förseningar och annat krångel så är det mesta >1h fullt görbart på FRA enligt mig, om det är samma biljett. >2h så har du viss tolerans mot enklare väderkrångel eller mindre tekniska förseningar...
 
Toppen