Senaste nytt

Comfort Hotels slutar servera bacon och prinskorv till frukost

Valley

Medlem
Senast i morse på Clarion Temperance, Malmö, körde jag bacon.
Brukar köra Smörrebröd-varianter till frukost. Och bacon på rikligt med leverpastej och ägg, är en inte allt för oviktig del i det hela.
Temperance har också förstått att scrambled egg görs på ägg och inte på pulver.

Dock. Kan nog klara mig utan
 

Direktorn

Medlem
Väljer ofta choice i Sverige men kommer nu helt att undvika att boka. Nyttiga alternativ finns alltid för de som vill ändå men vill ha ägg och bacon när jag bor på hotell. Blir nog mest Scandic från nu. Funkar lika bra, sorry Stordalen!
 

joemume

Medlem
Väljer ofta choice i Sverige men kommer nu helt att undvika att boka. Nyttiga alternativ finns alltid för de som vill ändå men vill ha ägg och bacon när jag bor på hotell. Blir nog mest Scandic från nu. Funkar lika bra, sorry Stordalen!
Än så länge verkar det bara vara Comfortdelen av Choice. Scandic har ju inte direkt lyst starkt på hotellhimlen sista femton åren, i min värld är Scandic ett väldigt mycket sämre alternativ än Clarion (vilka dessutom fortfarande serverar bacon och prinskorv). Tror det är viktigt att minnas att Comfort är Choicekedjans lågbudgetval och därmed inte representativa jämte Clarion eller Clarion Collection.
 

olo

Medlem
På Comfort Malmö fanns der två "varma" alternativ: Omelett och kokta ägg.

De senare med den fantastiska skylten: Löskokta 7min, hårdkokta 2 min.
(Foto finns och hade bifogats om det fungerar via mobilsidan.)
 
Toppen