Senaste nytt

Comfort Hotels slutar servera bacon och prinskorv till frukost

Voyageur

Medlem
Mmm visst för all del ta bort en del "mindre" nyttiga saker men minska för den sakens skull inte på utbudet=snålhet. Utöka med andra roligare,"nyttigare" alternativ.....

Btw för Stordalen o Co. det finns ju faktiskt soya körvar mm. om det nu är köttet och den dåliga kvalitén som är problemet....just sayi'n....
 

olo

Medlem
Det var länge sedan jag hamnde på Comfort, men imorgon är det dags igen - så återkommer med rapport.
Btw för Stordalen o Co. det finns ju faktiskt soya körvar mm. om det nu är köttet och den dåliga kvalitén som är problemet....just sayi'n....
Om man tänkter på miljön så är ju inte sojakorv det man skall skriva upp på sin inköpslista...
 

Figge

Medlem
Senast jag bodde på hotell så tog jag inte bacon trots att det fanns. Mao folk kan väl få välja själv?
Det där med att välja själv är farliga saker! Bör undvikas, folk kan ju välja fel! För att undvika detta kan man göra som de gjorde i bostadsrättsföreningen jag bodde i tidigare. Vi som röstat nej till att sätta balkonger på huset fick hembesök av två styrelsemedlemmar eftersom vi, och jag citerar, "hade röstat fel i omröstningen"....
 
A

Aurora

Guest
What the... Nå følte jeg meg plutselig "direkt, live från politisk korrekthets høyborg".

Det eneste jeg spiser til frokost på hotellbuffe er bacon, korv og brødskive med leverpostei.
 

Rebel

Medlem
Det där med att välja själv är farliga saker! Bör undvikas, folk kan ju välja fel! För att undvika detta kan man göra som de gjorde i bostadsrättsföreningen jag bodde i tidigare. Vi som röstat nej till att sätta balkonger på huset fick hembesök av två styrelsemedlemmar eftersom vi, och jag citerar, "hade röstat fel i omröstningen"....

Har du bott i sovjetunionen länge????:p:p:p
 
Toppen