Combine accounts?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av FF#1, 20 September 2013.

  1. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Normalt så brukar många bonusprogram vara kinkiga att medge sammanslagning av konton, men på Hilton finns den funktionen?

    Någon som har några erfarenheter av att kombinera konton på Hilton?

    Har två konton som bör slås ihop på ett tag.
     
  2. SFC

    SFC Medlem

    Ort:
    Downtown STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har gjort det helt utan problem. Poängen följde med och den högre statusen behölls.
     
  3. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Det låter lovande, då ska jag bara vänta in att guldstatusen går ut på det ena kortet i början på nästa år innan jag "mekkar" ihop det med det nya guldkortet.
     
  4. Homer

    Homer Medlem

    Fungerade inte alls för mig, kommer inte exakt ihåg vad det stod men något typ
    Not possible bla bla your request has been sent forward to guest service who will contact you.
    Fast det gjorde de aldrig.
     
  5. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Aj..aj då... hade du skumma konton eller var de bara två vanliga?

    Jag har ett "Visa infinite" baserat som går ut snart med en massa poäng samt till guld med en del poäng med mer giltighets tid.
     
  6. Homer

    Homer Medlem

    Lite skumt var det väl :eek:
    Promo för 2 år sedan
    Hilton HHonors is offering a one time only offer of 2,500 HHonors Bonus points as a thank you for your patience as they upgrade their online systems
    Så jag öppnade flera konton med olika e-post adress och hade tänkt flytta ihop alla poäng
    till ett konto, gick inte en enda gång.

    Jodå jag har också ett konto i reserv om jag inte lyckas återkvalificera mig, men jag
    tänker tömma det gamla inte försöka slå ihop dem.
     
  7. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Låter som en typisk sak att försöka spärra i systemet.
    Kan tänka mig att två olika kreditkorts promotions eller andra liknande saker inte flaggar upp lika starkt.
     
  8. Homer

    Homer Medlem

    Naturligtvis, men man vet ju inte vad de tycker är värt att stoppa.
    Man fick ingen förvarning att det skulle gå iväg ett meddelande till kundtjänst
    så det gick inte att undvika.
     
  9. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Ok, håller mig nog lugn med att kombinera nått i ett tag och försöker tömma kontot som ska avslutats.
    Sen om det blir en slatt över så kanske jag testar.

    vart nått konto stängt eller avslutat för dig?

    I värsta fall få man skaffa ett nytt HH Gold...
     
  10. A380*G

    A380*G Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kombinerade mina två, flyttade bara över poängen till det jag ville ha kvar. Inga problem.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×