Senaste nytt

Coin - alla kort i ett kort

ESSA

Medlem
Det slog mig att jag hakade på detta.
Ser att jag fått flera mail och även "problemet" med att inte kunna ladda ner appen från svenska Appstore. Nu har jag iof sig ett US-konto men det återstod ju ändå att de inte postar manicken utanför Staterna.

Så jag chansade.
Idag mailade jag dem om att jag inte längre var intresserad.
Döm om min förvåning när jag redan nu fått ett svar och att de inom två bankdagar betalar tillbaka beloppet på samma kort jag betalat med!

"Man ska inte ropa hej förrän man är över ett bäcken" sägs det ju så jag kanske inte ska jubla riktigt än.
 
Hmm.. Med den nuværende USD kurs er det jo en super forretning at få pengene tilbage. Jeg tror nu alligevel jeg holder ud og ser om der ikke dukker noget op når deres "US-only forsøgsperiode" er overstået.
 

agehall

Medlem
Står ju faktiskt i deras FAQ att man kan avboka ända fram tills dess att de präglar ens namn på en coin.

Jag har inte tidigare sett att det var US-only, stod det verkligen i början?
 

ESSA

Medlem
Hmm.. Med den nuværende USD kurs er det jo en super forretning at få pengene tilbage. Jeg tror nu alligevel jeg holder ud og ser om der ikke dukker noget op når deres "US-only forsøgsperiode" er overstået.

Tänkte också på det, att dollarn nu är mycket dyrare än när det begav sig. Vi får väl se ifall de justerar detta faktum. ;-)
 
Jeg tror ikke det er US-only, det er deres large-scale test er US-only.

Hvis det er US-only giver det mulighed for at afprøve Diners-shoppingtjeneste :)
 
Toppen