Senaste nytt

Club Room på Ritz Carlton Dubai? Tips?

Per N

Medlem
De kanske går all in i matväg då i stället som kompensation?
Vi bodde på Le Royal Meridien förra året under Ramadan och då var det bara alkoholservering under en timme. Som svensk ökar man bara till dubbelt så stora klunkar. Får hoppas på att Grosvenor också ger åtminstone en timme.
 

Gazza

Medlem
Grosvenor House Dubai är grymt! Bor i en Premier jr suite nu, betalade 1420 AED/Natt och det är nästan för bra för att vara sant. Deras Level5 Club lounge är rankad bland de 10 bästa på klotet. Grymt bra är det i alla fall. Sitter as We speak i loungen nu och här flödar mat & dryck. Man behöver inte krusa utan allt fylls på långt innan det är slut. Helt enkelt fantastiskt!
Hej Segra, hur kan man fixa samma rum om man ska dit 20-29 april för samma pris? :) Vore tacksam för tips.
 

Magnus_K

Medlem
Tack Magnus, kan man vara 2 vuxna och 2 barn i suiten? Vartifrån bokar man den, direkt från deras sida?
Ge mig två min så ska jag kolla.
Japp du bokar direkt via deras sida.
Är du smart så går du med i SPG om du inte redan är medlem och så tar du en "challenge" på deras guldnivå så blir du guld samtidigt i deras gästprogram.
 

Magnus_K

Medlem
Deras hemsida vill putta upp en till Premier Executive Suite på 2 vuxna och två barn.
Jag tror (är ganska säker) på att ni kan få två roll away beds för barn under 12 bast på Junior Suiten också.
Ring till Grosvenor House, be att få tala med Wessam, reserverations manager på hotellet.
 
Toppen