Club Membership and 5,000 Preferred Elite Qualification Miles for $375.00 US DM

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Ubbe, 15 Februari 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det låter som en rätt bra deal för folk som inte flyger så ofta men vill ha loungeaccess.

2. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man läser inläggen på FT som finns i länkarna så fattar jag inte om man har tillgång till *A lounger eller inte, verkar luddigt. Jag som inte kommer kunna nå upp till *A Gold tycker ju att detta låter som bra "bang for the buck". Vet någon hur lång tid det tar innan man får kortet på posten?

3. Om jag har förstått rätt, US Airways Club membership ger tillgång till Star Alliance lounger när man flyger med ett Star Alliance flyg samma dag.

4. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då blev det ju genast intressant!

5. Om jag har förtsått rätt, det är 5.000 status miles, inte användbara miles.

6. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag slår till. Jag spenderar så mkt tid på flygplatser pga av alla j-a AD-biljetter som jag måste åka på så det känns som en bra affär!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!