Senaste nytt

Club Europe uppdateras och introduceras på UK Domestic

Homer

Medlem
Oh - jeg ser frem imod at flyve LHR-CPH i næste uge og se om der er sket noget dér :)


Testade den idag GOT-LHR. Rad 4, kanske 10 personer i Club. Trevlig Duck sallad, liten ostbricka och nån typ av chokladmousse + kaffe, klart uppsving. Normal servicekvalitet men trevliga och pratglada.

det har blivit sämre på de rutterna, ingen mer varm mat t.ex
http://www.businessclass.se/forum/t...s-förändringar-av-club-europe-catering.89757/
 
Last edited:

trekker

Medlem
Har BA775 med avgång 13.30 på torsdag till London. Skall ta lite foto då.
Jag och min fru åkte denna avgången i fredags, vi var riktigt nöjda. Vi fick anksallad som förätt, varm lax med past eller kycklingcurry som huvudrätt, choklad mousse och sedan ostbricka. All champagne och vin direkt från flaska. Mycket imponerande.

20170505_142832.jpg

20170505_144853.jpg
 

Attachments

  • 20170505_142832.jpg
    20170505_142832.jpg
    102,9 KB · Visningar: 321

LarsCph

Medlem

Åh... Æv :( Det var da nitte - og det havde jeg misset... Jeg har altid sat stor pris på BA's servering mellem København og London med et rigtigt varmt måltid. Det ser ud til at jeg må tage tids nok til Heathrow så jeg kan nå at spise i First Galleries i stedet...

Edit: Helt seriøst - den varme smörgås på billedet ser decideret utiltalende ud... Usj - nå men måske bliver jeg positivt overrasket.
 

Senator

Moderator
Hur identifierar jag enklast en A321 för intra Europa med "Club Europa" stolar?

Club Europe på A321 kommer ha 2-2, meden de enstaka f.d. BMI medeldistans flygplanen som användes till Mellanöstern har en mix av 1-2, 2-2, och 2-1 om jag minns rätt. "Vanliga" A321 har samma upplevelse som A319 och A320.
 

LarsCph

Medlem
Åh... Æv :( Det var da nitte - og det havde jeg misset... Jeg har altid sat stor pris på BA's servering mellem København og London med et rigtigt varmt måltid. Det ser ud til at jeg må tage tids nok til Heathrow så jeg kan nå at spise i First Galleries i stedet...

Edit: Helt seriøst - den varme smörgås på billedet ser decideret utiltalende ud... Usj - nå men måske bliver jeg positivt overrasket.

Fløj København til Heathrow i dag i economy - det var faktisk en rigtig fin oplevelse. Boarding inkl prioritet af business først, så status passagerer og så resten blev styret meget fint.

Sad på 10F (vindue, emergency exit) i et helt fuldt fly. Jeg var ved at lægge min taske og frakke op i luggage bins da FA spørger mig om jeg ikke vil have min jakke op i garderoben. Jo tak meget gerne, så fikser hun det. Afgang 5 minutter før tid og ankomst 10-15 minutter før tid. Selve flyvningen var fredelig, og umiddelbart syntes jeg at serveringen med M&S er en opgradering af economy menuen. Ja man skal betale for det, men udvalget er ret fint og bredt syntes jeg. Fik en G&T som stadig serveres med Fever Tree + Bombay Sapphire og en lille pose oliven. Det lignede helt sig selv og jeg klarer nok at betale £7-£8 for det. Serveret i plasticglas med is+citron. Jeg savnede dog en pind til oliven, men da var FA gået videre ned af gangen med serveringen.

Lige før sikkerheds demo var der i øvrigt et par (mid-20) som forsøgte at opgradere sig selv op på de to bagerste pladser i business afdelingen. Det lykkedes dem så ikke, FA var der med det samme og bad om at se deres boarding kort og så blev de henvist til deres pladser.

Ikke så meget pjat og meget fin tur. Fik testet Eventyr Lounge som da klart syntes jeg er den bedste lounge i Kastrup nu. Lækker udsigt og fint udvalg af mad og drikke i forhold til hvad man ellers finder i lounges i Kastrup. Jeg havde en kuffert (checked in) med og det lovede prioritets bagage som oneworld Sapphire passager blev også leveret - kufferten var klar da jeg nåede igennem paskontrol, og som en af de første der kom på båndet.

Meget fint tur faktisk! Eneste minus at det var sommer i Malmö - men her i London er det nærmest efterår med regn. God stemning om bord og hyggelig informativ kaptajn som også hilste farvel da vi gik fra borde. Min jakke stod FA med lige før udgangen, genkendte mig og med et smil og "Here's your coat, sir. Have a nice evening!" var det ud af døren. Jeg syntes stadig det holder i economy - stadig meget bedre end SAS og "de andre" som flyver til London.

I morgen aften flyver jeg retur igen i business, er lidt spændt på hvordan det så ser ud i forhold til før. Og så selvfølgelig at teste BA's nye First check-in i Heathrow.
 

trekker

Medlem
som oneworld Sapphire passager
I morgen aften flyver jeg retur igen i business, er lidt spændt på hvordan det så ser ud i forhold til før. Og så selvfølgelig at teste BA's nye First check-in i Heathrow.
Kul att du fick en bra flight, det verkar vara lite hit and miss men ibland blir det riktigt bra. Men som sapphire lär du väl inte komma in i first wing?
 
Toppen