Senaste nytt

Club Carlson Triple Points promotion

Agö

Medlem
Tre nätter, torsdag-söndag på Radisson Blu Champs d'Elysées. Det är inte ett särskilt billigt hotell men väldigt trevligt (315 EUR/natt).

Room Points: 23890
Promotion Points - Triple Points 2013: 58238
Promotion Points - Online Booking: 2000
Room Points - Gold 50% Bonus: 11945

Resterande 5274 (+2637 i bonus) på mat och dryck.
 

Homer

Medlem
Tre nätter, torsdag-söndag på Radisson Blu Champs d'Elysées. Det är inte ett särskilt billigt hotell men väldigt trevligt (315 EUR/natt).

Room Points: 23890
Promotion Points - Triple Points 2013: 58238
Promotion Points - Online Booking: 2000
Room Points - Gold 50% Bonus: 11945

Resterande 5274 (+2637 i bonus) på mat och dryck.

Trippelpoäng ges uppenbarligen på mat och dryck också

2x 23.890 +2x 5.274 = 58.328
 

jumbooze

Medlem
Jag ska se hur de räknar min bookingrate som kommer med 2.000 extra om de ses som "bas" eller "bonus" likt bokningsbonus.
Återkommer efter helgens Inns & Suites besök
 

Najk

Medlem
Det varierar något. I fallet ovan avs. Paris checkade vi ut på söndagen och poängen kom in på fredagen.

OK!
Har aldrig tänkt på det innan. Nu blev jag dock tveksam om jag kom ihåg att registrera för 3x kampanjen eller om jag bara tänkte på det innan jag bokade.
Jag väntar nyfiket på statementet och hoppas jag kom ihåg att registrera :)
 

agehall

Medlem
Min erfarenhet är att poängen oftast kommer rätt snabbt, men ibland dröjer det extremt länge. Precis när man glömt bort det hela och sedan kommer ihåg det brukar de dock ha dykt upp, så jag har aldrig behövt retro-registrera något.
 

Agö

Medlem
Min erfarenhet är att poängen oftast kommer rätt snabbt, men ibland dröjer det extremt länge. Precis när man glömt bort det hela och sedan kommer ihåg det brukar de dock ha dykt upp, så jag har aldrig behövt retro-registrera något.

Jag har en checklista för alla poäng och program. Sedan bara att stryka när poängen kommer in!
 
Toppen