Senaste nytt

Club Carlson - "Stay More Nights. Earn More Points" kampanj

JanneB

Medlem
Logga ut och logga in så du borde få resterande 100.000 CC poäng. De kommer tydligen in till ditt konto som två (2) poster om du tjänat över 100.000 CC poäng. Så sa kundtjänst till mig när jag ringde och saknade lite poäng.

Det är uppdelat på mitt konto också, så det verkar stämma. Jag maxade visst bonusen på 120000p :)

Hr du något svenskt kundtjänstnummer Tommy, jag har bara ett engelskt?
 

niksal

Medlem
72k ramlade in här. Men vad skall man göra med alla dessa poäng? CC borde införa premium cash + points. Man kan ju inte ta vanliga awards, för de räknas inte till status.
 

jumbooze

Medlem
72k ramlade in här. Men vad skall man göra med alla dessa poäng? CC borde införa premium cash + points. Man kan ju inte ta vanliga awards, för de räknas inte till status.

Redeem - Upgrade your next Award Night.
Upgrade your next Award Night.

You can now use your Gold Points® for free nights in a Premium Class room or equivalent*.

Enjoy exclusive service and extra convenience like dedicated working space, daily newspapers and more space for you to get the most of your stay with us.

Redeem - Express_ Awards
See below for a list of show-stopping awards, available at the hotel front desk when you check in.*
Express Awards Gold Points Required
Beverage (soda, coffee or tea) 1,000
$4 Laundry Credit 3,000
Choice of appetizer or dessert 8,000
Pay TV Movie 10,000
Room upgrade 10,000
Bottle of wine (up to $30 value) 15,000
Dinner for two (alcohol not included) 35,000

*Awards vary by hotel so be sure to request a list when you check in.
 

mry

Medlem
Logga ut och logga in så du borde få resterande 100.000 CC poäng. De kommer tydligen in till ditt konto som två (2) poster om du tjänat över 100.000 CC poäng. Så sa kundtjänst till mig när jag ringde och saknade lite poäng.

Jag har med fått poängen och det var en post på 20 000 och en på 100 000 poäng så det stämmer nog. Var det bara jag och JanneB som fick full pott eller?
 
Toppen