Senaste nytt

Club Carlson - "Stay More Nights. Earn More Points" kampanj

Elias

Medlem
Var jag som länkade info om den här kampanjen i ClubCarlson Gold tråden först, sen så la Tommy upp den info om den i denna tråden:) oj så det kan gå ibland;)
Flera grupper per hotell kedja känns som en bra lösning på dessa i-lands problem:)
 

Mikael

Medlem
Behöver boka en övernattning på Heathrow och tänkte utnyttja denna kampanj. Det står dock att det gäller "...at participating Radisson®, Country Inns & Suites By Carlson℠, Park Inn by Radisson and Park Plaza®...".
Vid Heathrow heter den Park Inn Hotel & Conference Centre London Heathrow medan många andra heter Park Inn By Radisson nånting. Innebär det att vissa Park Inn ingår men inte andra?
 

gdaily

Medlem
Någon som fått poäng för den hör kampanjen än?

För övrigt, jag fick leta länge innan jag hittade tråden, är det inte dags att skapa en Hiltongrupp och en Carlsongrupp?
 

mry

Medlem
Vi prata om detta i en annan tråd med kan jag säga. Minns dock inte vilken.. ;)

De skulle komma innan sista januari fattade jag det som så det kommer nog.

Edit: det stod "Your total award will be calculated and credited to your account early in January 2013 – helping you kick off the New Year in style."
 

Agö

Medlem
Nix, inga poäng än för detta (hade glömt bort kampanjen men det bör ge ett bra tillskott till kontot).
 

Jonas C

Medlem
Trillade in 24000 poäng nu under natten (+ 1000 som jag köpte i onödan).

Det blev en omedelbar awardbokning på Radisson Blu Arlandia. Fanns tyvärr bara rum med två enkelsängar, men vet någon ifall man kan förvänta sig en uppgradering till Business Class rum som Carlson Gold?
 
Toppen