Club Carlson - "Stay More Nights. Earn More Points" kampanj

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Tommy Palomäki, 1 Oktober 2012.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    CC - Börja det nya året med att redan nu samla extra poäng till bonusnätter.

Såg länken i Facebook till denna kampanj. Inte fått någon e-post eller så...

https://www.clubcarlson.com/secure/offers/5544085

2012-10-01 20-09-35.jpg

--
    Ändrad av AHO

Last edited by a moderator: 17 Oktober 2012
    2 personer gillar detta.
  2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, har fem nätter på uppkommande i slutet av November så det passar ju perfekt!

1 person likes this.
  3. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, jag har en redemptionnatt i Tallinn också nu i oktober. Blir nog till att avbaak den och köpa natten för pengar, så jag kommer upp i sex nätter, den sjätte natten är ju faktiskt en skillnad på på 14.000 poäng (6*4000 poäng vs 5*2000), och frinatten kostar 9.000 poäng.

Last edited: 1 Oktober 2012
  4. Adamsson

Adamsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt! Då blir det nog 6 nätter på Radisson Martinique NYC i oktober då. :rolleyes: Tack för tipset, Tommy!

1 person likes this.
  5. Jag fick följande nyhetsbrev nyligen. Jag har inte kunnat hitta någon tråd om denna kampanj.

Last edited: 17 Oktober 2012
  6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man bokar med 2-4-1 & 4-4-2 koderna, kan man även tillgodose sig gratisnättetna för denna kampanj?

7. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jodå, tråd finns redan om den här kampanjen någonstans (när inte ens AHO hittar den så visar det att hotellforumet måste delas upp i fler grupper per hotellkedja).

1 person likes this.
  8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Står säkert i stora club carlson tråden om denna kampanj.
    Det ska gå bra att nyttja 2-4-1 och 4-4-1 om jag tolkar det rätt, dessa erbjudanden är väl "Gold Point eligible rate" i och med att man får poäng för dom vid vanliga bokningar.

9. Nu har jag hittat den. Det var inte enkelt då information var i bildformat.

10. En grupp per hotellkedja tycker jag :p

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!