Club Carlson senaste kampanjer nu i höst

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av mry, 23 Juli 2013.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick följande i ett brev nyss så antar att andra sett det med?

> Få 2 000 Gold Points® för vistelser på en natt! - Fly vardagen med en hotellnatt och tjäna 2 000 bonuspoäng.
    > Registrera dig och boka i dag gäller för en vistelse från 1 augusti som avslutas senast 30 september 2013*.
    >
    > 5 000 Gold Points för vistelser på två nätter! - Utforska sommarlivet i din favoritstad, boka två nätter i följd på deltagande hotell och tjäna 5 000 bonuspoäng.
    > Registrera dig och boka i dag gäller för en vistelse från 1 augusti som avslutas senast 30 september 2013*.
    >
    > Lägg till en extra dag till din helg! - Förläng din helg med en extra dag och koppla av! - "Köp 2 få 1 gratis"-erbjudande.
    > Boka i dag med kampanjkoden WBUY2F2.* Gäller för en vistelse, torsdag till söndag, från 1 augusti som avslutas senast 26 oktober 2013*.

Men undrar varför de har en 241 ens med i listan när man redan har det om man är CCG/CCC? Är det för att de tänker t bort den förmånen?

2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Edit: För att det är en "köp tre betala för två", tolkar jag det som...

Last edited: 23 Juli 2013
  3. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte fått mailet, du råkar inte ha länken till promosidan tillhands?

4. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är personligt brev och riktat till mig så kan inte ge er någon länk.

Det står namn, samt att jag är concierge medlem och hur många poäng jag har och får per bokning.

Last edited: 23 Juli 2013
  5. FlyingErik

FlyingErik Medlem

Jag fick samma kampanj men har ingen kvalificerad nivå alls, så skulle gissa att kampanjen inte är baserad på nivå....

6. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också fått det, jag har inte heller reggat något mot dom tidigare

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är CCG, och ska på flera repor i augusti-september. Dock inget mail så nu väntar jag några dagar med att boka...

8. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  9. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menade varför har de med en deal som är sämre än man redan har :)

10. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att alla inte har guldkort... Sedan är ju 2-4-1 och 4-4-2 beroende på om hotellen har lust just då, eller hur? I alla fall för Guld.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!