Club Carlson prisgaranti - väntar på svar

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av agehall, 14 Mars 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha, och där avslog CC mitt claim mot hotels.com eftersom de tyckte de fick priser i USD och inte i ZAR, som är hotellets valuta. Har skickat ett svar och förklarat att man måste gå runt den automatiska geolocation som hotels.com gör för att det ska bli rätt. Ska bli spännande att se vad de säger...

2. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De greppar verkligen efter halmstrån när det gäller att komma undan prisgarantin.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp. Jag ledsnade på dem och bokade skiten via hotels.com istället. Priset var ju så pass mycket bättre att det inte är värt att tjafsa med dem. Däremot ska jag nog ta och ringa Club Carlson imorgon och berätta vad jag tycker om sånt här. Har man en prisgaranti så kan man inte hålla på och tjafsa om sånt här. Dock såg jag att hotels.com faktiskt tar betalt i USD om man försöker boka det aktuella hotellet via "rätt" version av deras site. Går man till den svenska siten blir man dock debiterad i SEK.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!