Kunde inte säga det bättre själv.....
Verifikationer på icke korrekta hotellvistelser kan såklart få domestiska konsekvenser. Och dessa konsekvenser är såklart väldigt individuella. I mitt fall hade jag gärna behållt poängen...
I någons fall är de oegentliga poängen välkomna. I någon annans ovälkomna. Ur ett poängintjäningssyfte (vilket lär förena oss alla här) finns det ett värde i att rätt resenär för rätt poäng. Verkar som flera poänglevererande aktörer delar denna uppfattning.
Vill bara klargöra att jag, möjligen lite klumpigt, ville belysa ett annat perspektiv än det poängintjänande när det blir fel.
Det är inte sällan jag behöver kommunicera med poänglevererande aktörer om saknade poäng. Det slår mig sällan att poängen kan ha landat på en annan identitets konto. Uppenbarligen finns det sådana exempel.
Mitt perspektiv var i högsta grad humoristiskt. Men jag ser gärna att alla verifikationer överensstämmer med verkligheten. För allas väl och ve. Vi berör ett område som rör ansvaret för hantering av personuppgifter.