Senaste nytt

Club Carlson- kan man trixa för att få fler stays?

agehall

Medlem
Nja, vi snackar baby-familj då så att börja byta hotell efter varje natt är mindre populärt skulle jag tro.

Då låter det som att ni ska turas om att stå för rummet. Det är alltid farligt att ha flera bokningar i rad. Ibland går det bra och man får stays för varje bokning, men ofta buntas de ihop.
 

mry

Medlem
Kan meddela att man inte kan bo på två hotel samtidigt, man får inga poäng för det som registreras sist då...
 

Mikael

Medlem
Jag har för mig att man kan boka flera rum samtidigt (tex till kollegor om man ska iväg tillsammans på en resa) och få poäng inte bara för sitt eget, men även för de andra rummen. Men hur är det om jag bokar och betalar åt en annan person (i dennes namn) och jag inte samtidigt bor på hotellet? Finns det chans att få poäng/stays för det?
 

agehall

Medlem
Nej, du får bara stays/nätter per incheckning du gör alt natt du sover, har inget med antalet rum att göra.
 

agehall

Medlem
Det låter riktigt konstigt tycker jag. Klart allt kan hända av misstag, men jag är ganska säker på att man inte ska få stays eller nätter för andra än det rum man faktiskt sover i själv.
 

palmen

Moderator
Det låter riktigt konstigt tycker jag. Klart allt kan hända av misstag, men jag är ganska säker på att man inte ska få stays eller nätter för andra än det rum man faktiskt sover i själv.

Jag klagar i alla fall inte :). Är bara att utgå ifrån att det var en engångsgrej och att det framöver inte kommer att räknas så, då slipper man negativa överraskningar och får enbart positiva :)
 
Toppen