Club Carlson Gold. Förmåner?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Bryant, 5 Mars 2013.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Som CCG så kan jag boka en weekend men bara betala för en natt. Hur fungerar det om jag bokar fyra rum? Jag har en bokning med 4 rum där jag har skrivit in "stay one get one" koden. På bekräftelsen så har alla rum jag bokat en natt nollad. Men nu till frågan. Ingen förutom jag i mitt resesällskap är CCG. Gäller även denna förmån för dem iochmed att det är jag som bokat? Eller kommer de att bli debiterade "gratis" natten vid utcheckning då de inte kan visa upp något CCG?

Oroar jag mig i onödan? Blir det enklare om jag tar hela notan?

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tror det står i T&C att man max får boka 2 rum per CCG om man vill nyttja 2-4-1 eller 4-4-2.
    Jag frågade Park Plaza Westminster och de bekräftade att så var fallet även fast det var möjlitg på sidan att boka 10 sådana rum.
    Jag testade aldrig att boka mer än 2 rum dock så det kanske hade gått igenom trots allt.

Last edited: 5 Mars 2013
  3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ju tråkigt! Undrar om man kommer runt detta genom att betala allt på en gång? Nackdelen då är ju att det inte går att avboka.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!