Senaste nytt

Club Carlson Gold. Förmåner?

Bryant

Medlem
Hej!

Som CCG så kan jag boka en weekend men bara betala för en natt. Hur fungerar det om jag bokar fyra rum? Jag har en bokning med 4 rum där jag har skrivit in "stay one get one" koden. På bekräftelsen så har alla rum jag bokat en natt nollad. Men nu till frågan. Ingen förutom jag i mitt resesällskap är CCG. Gäller även denna förmån för dem iochmed att det är jag som bokat? Eller kommer de att bli debiterade "gratis" natten vid utcheckning då de inte kan visa upp något CCG?

Oroar jag mig i onödan? Blir det enklare om jag tar hela notan?
 

palmen

Moderator
Tror det står i T&C att man max får boka 2 rum per CCG om man vill nyttja 2-4-1 eller 4-4-2.
Jag frågade Park Plaza Westminster och de bekräftade att så var fallet även fast det var möjlitg på sidan att boka 10 sådana rum.
Jag testade aldrig att boka mer än 2 rum dock så det kanske hade gått igenom trots allt.

club carlson skrev:
Terms and Conditions
Two days advanced booking required.
Valid for up to two rooms max. One of the rooms must be occupied by a member.
Breakfast and taxes inclusion depend by hotel and local policy.
Dates must be consecutive and include a Friday or Saturday.
Rate shown is for the first night and the second night is for free.
Two night minimum stay required.
Offer subject to availability and valid at participating locations in Europe, the Middle East and Africa except at Radisson® Edwardian Hotels.
Offer must be booked on clubcarlson.com or the Member Service Center; and ask for the 2 for 1 Weekend Extend Offer.
Member must present Elite Gold card upon check-in.
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Det var ju tråkigt! Undrar om man kommer runt detta genom att betala allt på en gång? Nackdelen då är ju att det inte går att avboka.
 
Toppen