Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

sk-sthlm

Medlem
Jag har tidigare försökt att utnyttja detta i London, men aldrig hittat något hotell inne stan som erbjudit det, varken nära inpå eller 2-3 mån bort. Häromveckan så provade jag igen dock, och hittade flera - bokade Park Plaza Westminster bridge för 99 pund för 2 nätter som jag varmt kan rekommendera (om man gillar nya och modernt inredda hotell). Så min erfarenhet är att det sällan går att utnyttja i London vanilga fall, men nu verkar det vara tunnare med gäster - hittade väldigt bra priser på Hilton Waldorf och Hilton London Bridge också...
 

Ubbe

Medlem
Nja snarare är det väl så att OS gjort att rum bokats upp i förtid men nu när efterfrågan inte uppstår så avbokas dessa... Normalt sett så är det svårt men inte omöjligt att hitta 2-4-1 or 4-4-2 i London.
 

mry

Medlem
Det är helt random ime. Det kan mycket väl ske, men jag har slutat förvänta mig uppgraderingar hos CC och kör istället Hilton för hela slanten.

När jag bokat för pengar och oftast på 2 4 1 kampanjen så brukar det vara uppgraderingeringar kanske 50% av gångerna. oftast till businessclass rum. Har det går när man bokat för poäng vet jag när jag haft mina 14 hotelnätter i usa i sep-okt.
 

rob74

Medlem
Är just nu på Radisson Blu Saga i Reykjavik. Första fyra nätterna av sex är med 4-4-2-erbjudandet. Fick ett bra rum på 7:e våningen med utsikt mot havet. På skrivbordet står en vas med en röd ros i. När jag skulle till att gå ner till receptionen så mötte jag en ur personalen som just var på väg in att lämna en ask praliner som gåva från hotellet.
Nån timme senare knackade det på dörren och då kom de med en flaska vatten samt ett fat kanderade jordgubbar.
Trevlig gest från hotellet! :)
Åt en helt ok lunchbuffé med bl a sushi och lamm. 15% rabatt som CCG.
 

micke

Medlem
Försöker boka erbjudandet 2 for 1 eller 4 for 2 men hittar ingen länk på sidan längre. Förmodligen är det jag som inte fattar för det är väl inte så att de tagit bort erbjudandet. Jag är inloggad som guld medan jag letar.
 

Alx

Medlem
Klicka på "medlemsförmåner". Länken ligger längst ner under "medlemsförmåner". Ibland dyker den ena upp, ibland den andra... Ta den som dyker upp så har du länk till den andra på den sidan.
 

micke

Medlem
Tack för svaret. Så har jag alltid gjort och även denna gång men oavsett hur många gånger jag klickar får jag inte upp det denna gång. Men det funkar för dig just nu om jag förstått det rätt? Annars kanske någon skulle kunna ge mig koden som man behöver. Borde ju funka det också.
 
Last edited:

mry

Medlem
Jag kör iofs på engelska sidan men jag får upp en länk till den sidan. Ananrs är ju koderna du kan skriva in i vanliga bokningssystemet är RSGP1P1 och RSGP2P2 så man kan ju skriva dem direkt om man vill.
 
Toppen