Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

agehall

Medlem
Ajdå. Det var väl någon som frågade om detta för inte så länge sedan i någon tråd. Då var det inte något som folk märkt av tidigare iallafall så det är ju helt klart något som verkar ha seglat upp nu och som skulle vara en klar försämring.
 

jerixon

Medlem
Jag har två sådana stays bokade framöver så jag hoppas de inte försvunnit för redan bokade. Å andra sidan sökte jag igår och då kom det fram att raten inte fanns... En väldigt stor försämring då jag nyttjar det på i princip alla mina weekend resor :(
 

johan_fbg

Medlem
Jag har två sådana stays bokade framöver så jag hoppas de inte försvunnit för redan bokade. Å andra sidan sökte jag igår och då kom det fram att raten inte fanns... En väldigt stor försämring då jag nyttjar det på i princip alla mina weekend resor :(
Enligt FT verkar vissa redan bokade resor vara låsta.
 

jerixon

Medlem
Ja jag läste det, men mina ser ut som vanligt i appen så borde ju vara lugnt. Känns som det vore otroligt dåligt av Club Carlson annars. Jag mensr stt ta bort möjligheten att boka är ju en sak, men att inte fullfölja bekräftelserns vore riktigt dåligt av dem!

Enligt FT verkar vissa redan bokade resor vara låsta.
 

Elias

Medlem
Efter 5år som CCG/CCC blir det nu bye bye CC helt och hållet! Riktigt bra förmån som nu försvinner :( men men var sak har ju sin tid...:)
 

Elias

Medlem
Glad att jag lämnat detta och egentligen allt lojalitetstänk avseende hotell.
Den tanken/idén har successivt vuxit sig starkare hos mig med. efter att haft status hos dem flesta större hotell kedjor i olika perioder så känner jag mig "mätt". Programmen urvattnas. Man provar inga lokala hotell mm mm
 

erc

Medlem
Riktigt tråkigt. Denna förmån har jag använt mig av många, många gånger. Sist nu i helgen - vilket då lär vara den sista gången...
 
Toppen