Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Rebel

Medlem
Har köpt lite aktier nu, hur lång tid är rimligt att vänta på statusförändringen efter man skickat in all dokumentation? :)

Det är lir olika. Vissa går det med vändande post. Själva säger de 30 dagar när de svarar att de motagit mailet. Jag fick vänta nästa 10 dagar på ett ungfär. Jag var som dig vill ha nu så det känndes längre
 
Det är lir olika. Vissa går det med vändande post. Själva säger de 30 dagar när de svarar att de motagit mailet. Jag fick vänta nästa 10 dagar på ett ungfär. Jag var som dig vill ha nu så det känndes längre
Ja så brukar det vara :D Jag skickade in i måndags så får väl hålla mig lite haha :D
 

johan_fbg

Medlem
Jag har tidigare kommunicerat med goldpointsplus@carlson.com när jag haft frågor kring mitt konto hos Club Carlson. I dag fick jag auto reply med informationen om att adressen goldpointsplus inte finns på carlson.com

Är det någon annan som upplevt samma problem? Och finns det andra e-postadresser att använda för oss med högre status?
 

BAS

Medlem
Då jag har guldstatus, men inte kommer att ha tillräckligt med nätter/poäng för att återkvalificera mig har jag funderat på aktieköp. Ser nu dock på mitt konto följande:
Tier level
Gold Elite -- Expires Feb 2017
Gold Elite -- Effective Mar 2017

Jag tolkar det som att jag får behålla Gold. Eller?
 

Najk

Medlem
Då jag har guldstatus, men inte kommer att ha tillräckligt med nätter/poäng för att återkvalificera mig har jag funderat på aktieköp. Ser nu dock på mitt konto följande:
Tier level
Gold Elite -- Expires Feb 2017
Gold Elite -- Effective Mar 2017

Jag tolkar det som att jag får behålla Gold. Eller?
Så som jag tolkar det är att det går ut Feb 2017 men gäller tom Mar 2017.
 
Toppen