Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Ubbe

Medlem
bokade just in på radisson Blu Beke i Budapest. uppgraderad till bättre rum och en stor fruktkorg på rummet :) Detta trots att vi kör en 2-4-1 extended weekend.
Bra jobbat Radisson.
 
segare företag får man nog leta efter..gjort 34 övernattningar..inga synliga på mitt konto.
Ringer och då ber dom mig att maila in detta istället så dom kan kontakta varje hotel jag bott på för att jag ska få mina poäng, alla bokningar är gjorda så kortet varit med och jag har även visat upp det vid inchekning men icke så...

lite less på att maila clubcarlson med detta så nu skiter jag i de...
 

agehall

Medlem
Konstigt. Alla mina övernattningar syns på mitt konto och har alltid kommit in efter ett par dagar. Ibland har det tillochmed dykt upp saker under tiden jag bott på hotellet...

Hur bokar du?
 

henrik l

Medlem
Håller med Agehall. Jag har inte så många övernattningar, men de gånger jag har bott där har det tagit några dagar och sedan finnas allt på kontot. Har alltid bokat via hemsidan fö.
 

agehall

Medlem
Kan tillägga att jag i princip alltid bokar via hemsidan jag också. Nu har jag använt hotels.com de två senaste gångerna, men båda gångerna har hotellen redan när jag kommer kopplat ihop mig med mitt CC-nummer, så allt har fungerat.
 
Kan tillägga att jag i princip alltid bokar via hemsidan jag också. Nu har jag använt hotels.com de två senaste gångerna, men båda gångerna har hotellen redan när jag kommer kopplat ihop mig med mitt CC-nummer, så allt har fungerat.

Har du fått poäng på dessa stays bokade på hotels.com eller bara recognition?
 

agehall

Medlem
Jag tror inte man kan se stays på club carlssons hemsida, men bokningarna dyker numera upp i min "My Recent Stays", så jag antar att jag får nätter/stays för det iaf. Poäng får jag givetvis inte, eftersom jag betalar till hotels.com och inte hotellet. Däremot har jag fått samma recognition som annars.
 
Toppen