Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

foo

Ny medlem
Köpte aktier 11:32 idag och mailade på engelska för att bli uppgraderad, men fick ett svar efter 4 minuter där de verkade tro att jag ville göra en statusmatchning till Radisson Rewards. Så då testade jag att maila på svenska istället, och fick ett svar på danska efter 3 minuter där jag hade blivit uppgraderad: "Din konto er nu opgraderet til Gold og nyt kort er bestilt til dig.". Smidigt!
 

Nikje

Medlem
Hur beställer man fysiskt kort på hemsidan, har sökt med ljus och lykta. Tack på förhand!
Nyss testade jag att gå in på "Min profil", klicka på knappen "Förfrågan e-post", väntade på mailet som tog några minuter att landa och klickade sedan på länken i mailet. Längst ned finns nedan ruta, jag ändrade inget utan tryckte bara på Spara, utan att ha ändrat något. Blir spännande att se om det dyker upp något nytt fysiskt medlemskort. I nödfall kan man ju skriva ut det via länk nästan högst upp.. Supersmidigt!*not*:rolleyes:
upload_2018-3-29_13-11-46.png
 

Atom

Medlem
Funkar det fortfarande att återkvala till guld genom att visa att man fortfarande äger aktierna?

på hemsidan står det följande: * Uppgradering till Guld Elite-status kommer att gälla ca 20 arbetsdagar efter registrering. För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler.

Någon som försökt nyligen? Eller är det business as usual?

Jag halkade ner till Silver i februari och har inte orkar fixa uppgraderingen, är det kört nu?
 
Toppen