Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Joakim H

Medlem
Tog mig 4 timmar :). Hade ramlat ner till RED men har nu en jäkla massa bokningar i år på Radisson så det kan det vara värt.
 

fcx

Medlem
Skickade in om uppgradering i går. I förmiddags ville de att jag skulle komplettera med mitt telefonnummer, vilket jag gjorde. Nu på eftermiddagen är uppgraderingen klar.
 

Nemo

Medlem
Finns intresse för en Inofficiell bc-träff på Rezidors årsstämma 26 april på Royal Viking, Stockholm? Det är ungefär enbart 2.508 aktieägare i Rezidor, skulle inte förvåna mig om bc utgör 10% av Rezidors aktieägare (inte av kapitalet).

THE REZIDOR HOTEL GROUP - Financial library

Annual General Meeting
The Annual General Meeting of Shareholders will be held on Thursday, April 26, 2018 at 11:00 am CEST at the Radisson Blu Royal Viking Hotel, Vasagatan 1, 101 24 Stockholm.
Participation
Shareholders who wish to participate must be recorded in the shareholders’ register maintained by Euroclear Sweden AB, on Friday, April 20, 2018.
 

fcx

Medlem
Finns intresse för en Inofficiell bc-träff på Rezidors årsstämma 26 april på Royal Viking, Stockholm? Det är ungefär enbart 2.508 aktieägare i Rezidor, skulle inte förvåna mig om bc utgör 10% av Rezidors aktieägare (inte av kapitalet).

THE REZIDOR HOTEL GROUP - Financial library

Annual General Meeting
The Annual General Meeting of Shareholders will be held on Thursday, April 26, 2018 at 11:00 am CEST at the Radisson Blu Royal Viking Hotel, Vasagatan 1, 101 24 Stockholm.
Participation
Shareholders who wish to participate must be recorded in the shareholders’ register maintained by Euroclear Sweden AB, on Friday, April 20, 2018.

Finns det fika ?
 
Toppen