Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Henrik_B

Medlem
Det ger inte så mycket måste jag säga. Någon rumsuppgradering ibland, mineralvatten och frukt med brev på rummet tillhör de mest spännande överraskningarna jag märkt av.
 

simeo

Medlem
Bara för att sammanställa det som har nämnts i två andra Club Carlson trådar, som även hör hemma här pga tidigare råd, så är det sedan slutet på 2016 inte längre någon idé att försöka snabba upp processen med att få eller förnya aktieägarförmånen med Guld Elite status genom att skicka mail till goldpointsplus@carlson.com. Mottagaren existerar inte längre. Adressen shareholderbenefits@rezidor.com fungerar som tidigare, med förbehållet att det kan ta upp till 4 veckor för dem att processa ärendet.
 

DanielKif

Medlem
Hoppas det går snabbt. Har en bokning nästa helg på en 2-4-1 bokning och damp ner till silver den 1:a mars.


Dear Daniel,

We have processed your request for an upgrade of your Club Carlson status.
The process will finish in few days and you will receive a confirmation from our team.

Thank you for your patience!
Kind Regards,
Karolina
 

Wiken

Medlem
Hoppas det går snabbt. Har en bokning nästa helg på en 2-4-1 bokning och damp ner till silver den 1:a mars.


Dear Daniel,

We have processed your request for an upgrade of your Club Carlson status.
The process will finish in few days and you will receive a confirmation from our team.

Thank you for your patience!
Kind Regards,
Karolina

När jag förnyade min guldstatus i förra veckan så tog det ca 3 arbetsdagar, sedan sålde jag mina aktier, räddhare som man är.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Sådär! Guld igen! Tog 4 dagar, inkl helgen. Sist jag gjorde detta så bodde jag inte ens på Rezidor under guld-perioden men nu funderar jag på Radisson Chisinau.
 
Toppen