Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

FF#1

Medlem
Vad skrev du? (@FF#1 )

Jag fick följande svar:

Jag skrev att jag hade försökt maila investor relations och be om förlängning, en mailet studsade.
Sen så frågade jag var jag skulle skicka bevis på att jag hade aktier.
tackade på förhand mm osv...

Fick sen till svar att det var klart. :)

rena lotteriet med andra ord.
 

Thornado

Medlem
Maila till goldpointsplus@carlson.com på svenska. Bifoga skärmdump/avräkningsnota. Svar och uppgradering inom ett dygn.

Tack för tipset!

Jag har varit Gold Elite genom aktieköp under förra året, men trillade ner till Silver 1 mars. Kontaktade shareholderbenefits@rezidor.com för att förlänga detta min guldstatus för ett par veckor sedan (den adressen som jag använde för att få guld första gången). Fick ett autosvar, där det stod att det kunde dröja ett tag innan de hann behandla mitt ärende. Eftersom jag ska bo på ett CC-hotell på torsdag så började jag nu känna mig lite orolig när det gått så länge att jag hunnit bli nedgraderad, så under helgen skickade jag mail till ovanstående adress på svenska, och nu fick jag nyss svar att jag är Gold Elite ett år till.

Vad skulle man ta sig till utan businessclass.se...?
 

Joakim H

Medlem
Hej.

Jag har precis som Thornado varit Gold Elite genom aktieköp men trillade ner till silver i år p.g.a. endast 17 nätter. Skrev till samma adress, i torsdags, samt bifogade skärmdump och idag återfick jag Gold Elite :).

Skrev på svenska. Mkt snabb hantering tycker jag.
 

Kricka

Medlem
Jag hoppas att ni alla Rezidoraktieägare följer aktiens utveckling på börsen ?
När tråden startades 2012 stod aktien i ca. 25:- och idag betalades den senast
i 37.40. Så förutom att få ett guldkort så har man tjänat "guld" genom att aktien
stigit med cirka 50%, vilket inte är fy skam.
 
Jag hoppas att ni alla Rezidoraktieägare följer aktiens utveckling på börsen ?
När tråden startades 2012 stod aktien i ca. 25:- och idag betalades den senast
i 37.40. Så förutom att få ett guldkort så har man tjänat "guld" genom att aktien
stigit med cirka 50%, vilket inte är fy skam.

22/4 köpte jag för 33,40:-/st, det innebär över 10% ökning under en månad + 0,28:-/st i utdelning +
ett kommande kort!:)
 
Toppen