Senaste nytt

Club Carlson - en solskenshistoria

MartinH

Medlem
Nu hade jag tur med Club Carlson igen! Sist var det ju en BRG på ett Radisson i Stockholm som dom på eget initiativ angav en mycket lägre rate än den jag gav dom.

Jag bokade för ett tag sedan en vecka på Radisson Freeport, Bahamas med friends&familyrate, 80 USD (115 inkl skatter etc.). Ett kanonpris givetvis. Speciellt bra eftersom man t.o.m. kunde välja rumstyp med denna rate (oceanview, ja tack!), det brukar man inte kunna med f&f. Normalpris för detta rum är 409 USD inkl skatter...!

När jag sen skulle kolla min reservation förra veckan så hittar jag den inte...faktum är att hotellet inte ens finns att söka på Club Carlson / Radisson längre. Börjar få ont i hjärtat. Efter ett samtal med Club Carlson så kommer dom fram till att hotellet inte längre är ett Radisson, detta var nyheter för dom med. Jag får tag i en mailadress till hotellet och frågar vad som hänt med min reservation. Får snabbt ett svar att dom har konverterat min bokning till sitt nya system, men att dom "ärar" min bokning och CC Gold Elite förmåner (och framförallt mitt snuskigt låga pris!). Tack för det!!! :)
SAS i C tack vare AMEX 2-4-1 för en vecka i NYC och en vecka på Bahamas, vi ser fram emot mars! :D
 
Toppen