Senaste nytt

Club Carlson byter namn till Radisson Rewards

mha321

Medlem
Skulle boka om.
Texten väldigt tydlig & voree ju dumt att gr bort 120k poäng som nästan räcker till 2 nätter på valfritt hotell på högsta nivån...
Min första stay inom ramen för datumen men bokad innan kampanjen har postat till kontot idag (prisskillnaden var så hög att det inte var värt att boka om). Den har mycket riktigt inte get bonuspoäng. Så om de är konsekventa i hanteringen, så ska man definitivt se över att boka om.
 

mha321

Medlem
Efter bytet till Radisson rewards har jag slutat få stay/night credit för award stays. Fått göra missing stay request och sedan skicka ett par mail fram och tillbaka för att få in dem i efterhand (första svaret säger du tjänar inga poäng på den här raten vilket stämmer, men när någon tittar på riktigt så lägger det manuellt till nights).

Är det någon mer som upplevt detta? Eller är det jag som haft otur?

eller, jag insåg just att alla mina award stays har varit på Edwardian, så det kan vara lokaliserat där. Men det har fungerat tidigare..
 

mha321

Medlem
@mha321 Edwardian har ingen koll alls!
Bodde i Businessclassrum och de vägrade mig gratis frukost. Kollar man deras egen hemsida, så står det tydligt att full English breakfast skall ingå. När jag visade deras egen hemsida för dem, så blev det fortfarande ingen frukost! Då är jag ändå aktieägare med tillhörande guldkort men icke!
Aldrig haft några problem vid faktiska stays, även om de är rätt snåla med upgrades. Och inte heller haft några problem med poäng och liknande förut...
 
@mha321 Edwardian har ingen koll alls!
Bodde i Businessclassrum och de vägrade mig gratis frukost. Kollar man deras egen hemsida, så står det tydligt att full English breakfast skall ingå. När jag visade deras egen hemsida för dem, så blev det fortfarande ingen frukost! Då är jag ändå aktieägare med tillhörande guldkort men icke!
Hade du bokat businessclassrum eller blev du uppgraderad till det?
Fri frukost är en platinum-förmån, och jag har märkt att vissa hotell ej ger detta om man blir uppgraderad till businessclassrum pga guldkort. Hade du bokat bokat businessclassrum däremot är det bedrövligt.
 

Berglund

Medlem
@Martin Johansson Jag hade naturligtvis både bokat och betalat för businessclassrum. När man bokade det under DreamDeals så var det tramsig prisskillnad. Och ja, det är bedrövligt. Jag fick höra att när jag nu hade bokat ett rum "till ett så fantastiskt pris så måste du förstå att vi inte kan erbjuda allt som normalt ingår". Jag är medveten om att skatter och avgifter var mer än 90% av priset som jag betalade men det var inte jag som prissatte rummet på Radissons egen webbplats. Jag köpte till det av bolaget angivna och publikt publicerade priset, det står att frukost skall ingå, det gjorde det inte och det har de också fått höra. :)
 
Toppen