Senaste nytt

Club Carlson byter namn till Radisson Rewards

jerixon

Medlem
Alla medlemmar.
Notera att det bara gälller nya bokningar.
Fick boka om alla mina q2 stays idag...... Något irriterande....

Ny kampanj för Radisson Rewards
Fick detta erbjudande på mailen. Vet inte om det är personligt eller kommer gälla alla medlemmar.

Tjäna upp till 120 000 bonuspoäng.


Club CarlsonSM heter nu Radisson RewardsTM. Fira med detta exklusiva erbjudande genom att boka tidigt och tjäna ännu fler förmåner. Registrera dig nu och boka mellan den 12 mars och 15 april 2018, för att tjäna poäng på vistelser mellan den 12 mars och 30 juni 2018 på över 1 100 hotell och semesteranläggningar inom Radisson Hotel GroupTM i hela världen.

  • Boka och stanna 2 nätter: Tjäna 5 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 5 nätter: Tjäna 15 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 10 nätter: Tjäna 50 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 20+ nätter: Tjäna 120 000 bonuspoäng
Du kan dessutom tjäna 500 extra bonuspoäng för varje bokning du gör med Radisson Rewards-mobilappen.
 

Olle K

Medlem
Det är ju väldigt osmidigt med sådana villkor. Jag har för mig att det inte varit så förut med deras kampanjer.
 

jerixon

Medlem
Brukade dock aldrig stå i terms och condition att man behöver boka någon viss period med Club Carlson.
Nu gör det dock det.
Alla tidigare kampanjer jag deltagit med har det ej varit de villkor som jag nämner ovan, men bara att läsa det finstilta.

Min erfarenhet är att jag brukar få poängen vid liknande kampanjer, trots att bokningen är gjord tidigare.
 

Olle K

Medlem
Intressant. Men det stämmer, har inte sett det innan. Jag har bokat lite då och då under tidigare kampanjperioder och fått poängen.

Jag misstänker att de försöker strama upp det hela lite, så man inte ska kunna kombinera denna typ av kampanj med Dreamdeals eller Rock the season.
 

johan_fbg

Medlem
Brukade dock aldrig stå i terms och condition att man behöver boka någon viss period med Club Carlson.
Nu gör det dock det.
Alla tidigare kampanjer jag deltagit med har det ej varit de villkor som jag nämner ovan, men bara att läsa det finstilta.
Jag är ganska säker på att det stått några gånger tidigare, runt 2014-15 vid några kampanjer jag varit med i. Men vem är jag att ifrågasätta Lucky? :rolleyes:
 

johan_fbg

Medlem
3BAE3F24-9C11-445D-8591-43040436CBE3.jpeg
Kan vara så att du har rätt.
Jag har inte sett det på de 3 år jag kört mycket Radisson varje fall :)

Tur att man är en digital horder när det gäller e-post.
 
Toppen