Senaste nytt

Club Carlson byter namn till Radisson Rewards

mha321

Medlem
Sådär, nu är man inte concierge member längre..
Åtminstone inte enligt appen.
987a4ea037f1fcbef085f16653756538.jpg
 

Olle K

Medlem
Nu är nya hemsidan uppe Radisson Rewards. Har dock inte fått något mail från dem att de bytt namn, lite konstigt. Hade jag varit Club Carlson hade jag skickat ut ett extra erbjudande att typ "vi firar nu vårt nya namn etc..." så boka med "den och den rabatten".
 

mha321

Medlem
Nu är nya hemsidan uppe Radisson Rewards. Har dock inte fått något mail från dem att de bytt namn, lite konstigt. Hade jag varit Club Carlson hade jag skickat ut ett extra erbjudande att typ "vi firar nu vårt nya namn etc..." så boka med "den och den rabatten".
Eller bara ett "hej vi byter namn". För de har väl fortfarande inte faktiskt gått ut till medlemmarna och meddelat förändringen, utan bara ägarna? Man kunde ju tro att det skulle finnas något under "messages" tex..
 

erc

Medlem
Noterar följande nyheter...

Formuleringen om poängintjäningen för de olika nivåerna är förändrad. Istället för att Platinum (fd Concierge) tjänar 20p/1$ plus ytterligare 75% anges intjäningen till 35p/1$. Gold tjänar 25p/1$ och Silver 22p/1$.

Gratis vatten. Alla medlemmar får två flaskor vatten/stay.

Fri frukost för Platinum. Formuleringen Continental Breakfast är borta.

Platinum Member Services Line. Fanns inte med i tabellen över benefits tidigare.
 

Elias

Medlem
Antal nätter för dem olika nivåerna har sänkts något med, framförallt för concierge/platinum 75 till 60 nätter per år.
 
Toppen