Senaste nytt

Club Carlson - Bra värde för poängen

Olle K

Medlem
Ska testa att bo 1 natt på Radisson Blu Resort, Gran Canaria (Arguineguin) nu i januari. En natt kostar just nu 3500 kr jämfört med de 70 000 poäng jag betalar (tidigare har jag sett pris i januari för runt 3000 kr). Poängpriset på detta hotell höjdes för 1 eller 2 år sedan från 50 000 poäng.
 

Olle K

Medlem
Någon som kollat på de nya poängnivåerna från 1 mars? Värdet på poängen urholkas känns det som. Jag ser att mitt favorithotell för poänguttag Park Inn Kaunas höjts igen till 28000 p (för något år sedan var det 9000p som sen höjdes till 15000p).
 

jerixon

Medlem
Som med alla program: ger man bort status och poäng hej vildt så måste ju uttagen gå upp också.
Park Inn Orlando är bra som tusan för 9k poäng nu, Skulle säga Phu Quoc, Batam, London, Paris, Shanghai kan vara bra värde annars.
Tjänar man 15k poäng per natt stora delar av året så får man endå många gratis nätter!

Någon som kollat på de nya poängnivåerna från 1 mars? Värdet på poängen urholkas känns det som. Jag ser att mitt favorithotell för poänguttag Park Inn Kaunas höjts igen till 28000 p (för något år sedan var det 9000p som sen höjdes till 15000p).
 
Toppen