Senaste nytt

Club Carlson ändrar växlingsnivåer mot miles utan förvarning.

Chrille

Medlem
Har dom förbättrat någon annan del som "kompensation" för denna drastiska devalvering av poängens värde?
 

kristerj

Medlem
Hade lite tur då jag i början av april växlade in 274.000 poäng mot 70.500 USDM miles, då det var en kampanj med 50% bonus hos USDM.
Håller med om att det är en ganska trist "enhancement". Känns som det är bäst att utnyttja poängen på hotell framöver.
 

rob74

Medlem
Hade lite tur då jag i början av april växlade in 274.000 poäng mot 70.500 USDM miles, då det var en kampanj med 50% bonus hos USDM.
Håller med om att det är en ganska trist "enhancement". Känns som det är bäst att utnyttja poängen på hotell framöver.

Gick ju också i de tankarna, men det där med alliansbytet oroade mig lite så jag avvaktade. Hade tänkt växla in ca 300k och behålla 200k till eventuella bonusnätter. Är huvudet dumt får kroppen lida (i Eco? ;))...
 

Alx

Medlem
Surt, nu ångrar jag mig att jag inte överförde poängen som tänk för 2 veckor sedan. Att man aldrig lär sig att det är sämre att vänta än att göra saker direkt...
 

JanneB

Medlem
Har varit orolig för devalvering av CC-poängen pga de ständiga kampanjerna de kör med. Trodde väl snarare att det skulle ta formen av dyrare poängnätter på hotellen men det kanske kommer härnäst. Tråkigt, hade tänkt växla CC för att åka min första F resa.
 

chrisljo

Medlem
Fascinerende at sinnet koker på Flyertalk, mens man på de nordiske forumene klandrer seg selv for å ikke ha vekslet tidligere..

Synes selv det er et veldig dårlig tegn at det ikke ble varslet.
 

Homer

Medlem
Fascinerende at sinnet koker på Flyertalk, mens man på de nordiske forumene klandrer seg selv for å ikke ha vekslet tidligere..

Synes selv det er et veldig dårlig tegn at det ikke ble varslet.


Knyta näven i fickan vs. blockera motorvägar med lastbilar och traktorer ;)
 
Toppen