Clarion Hotel Arlanda Airport - Arlandas nyaste flygplatshotell

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 12 November 2012.

1. Jacob

Jacob Medlem

Clarion Hotel Arlanda Airport, Stockholm Arlanda flygplats, standardrum med säng

Ett hotell över förväntan. Utmärkta faciliteter, bra läge, snygga och välmöblerade rum och bra service. Även konsten och hotellets utsmyckningar gjorde intryck och de organiserade löparrundorna är ett kul mervärde för löparintresserade gäster. Clarion Arlanda har dessutom mycket förmånliga öppningserbjudanden.

Se hela inlägget

2. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett riktigt trevligt hotell. Ännu har jag inte hunnit prova något av standardrummen då personalen är väldigt duktiga på att uppmärksamma status i Choice Club. God mat i restuarangen och fin frukostbuffé också, jag bor gärna där igen.

3. ESSA

ESSA Medlem

Jag har en annan upplevelse. Rummet var för kallt och bara tre grader tilläts ändras på. Städerskan jag frågade svarade bara: "Jag tycker inte det är för kallt".
    Trasiga lakan.
    Smutsiga fönster från tidigare gästers feta pannor.
    Ingenstans att slänga kvinnliga hygienartiklar.

Bristande service på Kitchen & Table, för salt fisk. Servitören syntes inte till förrän tallriken skulle dukas bort. Försent då att fråga om det smakade bra...

Frukosten dock till belåtelse. Plus för deras separata bord med laktos- och glutenfria lternativ. Och även plus för omelett a la minute.

Vid utcheckningen fick vi frågan från vice hotellchefen om vi var nöjda med vistelsen och då svarade vi ärligt på det vi tyckte kunde förbättras. Hon tackade för informationen och önskade oss välkomna tillbaka.

4. Meta

Meta Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testade Clarion för första gången med ett standardrum - blev positivt överraskad - rummet var snyggt designat, bekväm säng, stor TV med bra utbud och badrummet var utmärkt. Frukosten var väldigtt bra och varierad även om matsalen är lite väl stor men det kan man acceptera. Kommer definitivt använda mig av Clarion Arlanda i fortsättningen istf Radisson SkyCity när jag har tidiga flyg och sena ankomster,

5. hencjo

hencjo Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "interaktivt TV-system"? Vill man inte undvika det till varje pris? Jag är glad varje gång jag får en "normal tv".

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!