Senaste nytt

Choice - Statusmatcher med IHG och Hilton

joemume

Medlem
Även min matchning mot Platinum gick igenom. Och jag har ett Clarion med gym 70 meter bort. Det är i och för sig ett Nordic Wellness som fungerar som hotellets gym.
Gäller fri träning endast de hotell som har egna gym, eller kan man träna även på tredjepartsgymen?
I värsta fall får jag knata 300 meter till nästa Clarion istället...
Hur lång giltighetstid fick du Jakob? Jag är ju guld den vanliga vägen sedan 10 år, men tänker att det vore trevligt med platinum om det inte innebär att man vid kortets utgång faller ner till silver (pga den nya statusen t ex bara gäller till november, medan kvalificeringsåret är till och med mars).
 

Direktorn

Medlem
Kan någon hjälpa mig med vilket det 8-sifriga medlemsnumret ska vara? Har två rader på mitt kort en sifferrad på 16 siffror längst upp och en rad med 6 siffror men med bokstäverna cc före på raden under namnet. Var länge sedan jag bodde på choice:)
 

olo

Medlem
Blev även jag matchad till Platinum, så där försvann min sista ursäkt att inte gå på gym när man har gratis gym runt knuten... suck... någon som vet hur gymmet på Malmö Clarion Live är?
Ganska litet, men det mesta finns - så utrustningsmässigt bra. Kulan har någon form av praktik där.
Även min matchning mot Platinum gick igenom. Och jag har ett Clarion med gym 70 meter bort. Det är i och för sig ett Nordic Wellness som fungerar som hotellets gym.
Gäller fri träning endast de hotell som har egna gym, eller kan man träna även på tredjepartsgymen?
I värsta fall får jag knata 300 meter till nästa Clarion istället...
Exakt min fråga med. Går det att träna på Skönhetsfabriken? Går det i så fall även att gå på gruppträning?
 
Hur lång giltighetstid fick du Jakob? Jag är ju guld den vanliga vägen sedan 10 år, men tänker att det vore trevligt med platinum om det inte innebär att man vid kortets utgång faller ner till silver (pga den nya statusen t ex bara gäller till november, medan kvalificeringsåret är till och med mars).
Det ser ut att vara nuvarande och nästa period.
"
Din medlemsnivå
Hurra, du behåller din medlemsnivå ännu en period."

Så till maj 2018 och ev tillkommande grace-period.
 

agehall

Medlem
Kan någon hjälpa mig med vilket det 8-sifriga medlemsnumret ska vara? Har två rader på mitt kort en sifferrad på 16 siffror längst upp och en rad med 6 siffror men med bokstäverna cc före på raden under namnet. Var länge sedan jag bodde på choice:)
Är du verkligen medlem i Nordic Choice då?
 
Toppen