Choice - Har man sämsta bokningssite'n ?

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Valley, 13 April 2016.

1. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har väldiga problem när jag försöker boka på deras hemsida. Och vi skall inte tala om att försöka boka via mobilen.

I tre dagar försökte jag, men sidan bara stod och chippade efter luft tills jag inte orkade vänta längre.
    Gjorde ett försök med mobilen och fick där till svar att alla deras hotell i hela Oslo var fullbokade.

Till slut fick jag till det, men då det tog tre dagar hade priset gått upp med ca 200,- :mad:
    Och detta är inte första gången jag har problem med bokningar. Har fått hålla på både 20 och 30 minuter ett antal gånger.

Någon mer som upplever samma problem ?

Tillägg - som inte detta elände var nog. Nu kom bekräftelse på att rummet skulle bestå av 2 enkelsängar. Inte den dubbelsäng jag bokade :mad::mad:

2. Inga problem, men alla som har det får gärna skriva det här så skickar jag länk till den här tråden till deras IT-avd där jag har en personlig kontakt ;)

3. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lysande. Kör med Safari och Firefox

4. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    DE få gånger jag haft problem har jag ringt deras kundtjänst, kommit fram ganska omgående och fått trevligt bemötande och all den hjälp jag behövt.
    Vilket verkligen inte är fallet med alla hotell, och flygbolag.
    En av anledningarna att jag allt oftare bor på Choice

5. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Choice är inte bra men jag tycker inte den är sämst. På Best Western kan jag till exempel inte få fram mina bokningar utan att skriva in bokningsnumret som skickades i ett mail. Och idag gick det inte att boka alls.

Scandics webbplats på en Ipad är inte heller något för den lättretade eller stressade.

6. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag upplever också sidan som både instabil och långsam!
    Jag upplever det tvärtom, att det tar tid att komma fram i kön. Att de dessutom inte har någon funktion för att prioritera beroende på status i telefonkön stör mig också. Det får gärna @Cristoffer Cedergren hälsa sin kontakt!

7. trekker

trekker Medlem

8. trekker

trekker Medlem

Vilket skamt. Det gar inte avboka pa siten da den ar paj, customer service svarar inte och ringer man hotellet sa lagger dom bara av luren. Avbokningsgarantin kanns ju inte vard sa mycket nar det inte gar att fa tag pa nagon.

9. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!